09 September, 2009

Ei, m'he adonat que un dia vaig fer un blog

Doncs això que no recordava que hagués fet un blog per penjar coses. Així que des d'ara mateix començaré a omplir-lo de coses sense sentit com faig amb la meva vida. Espero que us agradi i sinó que us bombin, aneu a llegir a un altre lloc.

Per cert em penso que utilitzaré aquest blog com a instrument per tal de millorar la meva escriptura en qualsevol llengua tret de l'espanyol. (Si algú no se li acudeix el perquè, que s'ho figuri. Però ja l'hi asseguro que no és què no el sàpiga escriure ja que de petitet me'l van ensenyar a l'escola)

2 comments:

Èric Pairet Artau said...

Siiiiik!!!

No t'hi sabia pas a tu per aquí! Per fi algú de la secció que s'anima! Doncs ja saps, qualsevol tonteria a redactar-ho! Va va! T'afegeixo a la llista, i quan ho tinguis et segueixo!!

Inga a cuidar-se!
Salut i km's!

Unknown said...

però algun dia deixaràs més informació... ?

Clara